ناتان خواننده‌ای است كه به تازگی وارد عرصه خوانندگی شده است.

حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «ناتان» متولد آمل و ساكن تهران است و در شاخه موسیقی و خوانندگی فعالیت می‌كند. وی هم‌اکنون در حال جمع آوری اولین آلبوم خود است. به همین بهانه با او مصاحبه‌ای داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:


* به عنوان سوال اول، از چه زمانی شروع كرده‌اید و وارد عرصه موسیقی شدید؟

من با علاقه فراوانی که نسبت به هنر موسیقی (خوانندگی) داشتم، از سال 1380 پای در این عرصه گذاشته و فعالیتم را آغاز کردم و تا سال 1382 در آموزشگاه و کلاس‌های مختلف و متعدد دوره گذرانده‌ام.

در سال 1382 تصمیم گرفتم پای فراتر نهاده و به طور جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر وارد این عرصه شوم و با معرفی یکی از دوستانم موفق شدم، به آکادمی آواز استاد محمد نوری راه پیدا کنم و نزد این استاد والامقام به فراگیری سبک جدیدی از این رشته (کلاسیک) بپردازم.

بعد از مدتی که وارد این آکادمی شدم، با صلاحدید استاد نوری برای ارتقای سواد موسیقایی و درک و مفهوم موسیقی نزد استاد عزیزم علیرضا شفقی‌نژاد، برای تکمیل اصول تئوری و سلفژ موسیقی به ایشان معرفی شدم و با کمک ایشان این دوره را گذاراندم.

بعد از تکمیل صداسازی و سلفژ در مکتب استاد نوری با صلاحدید استاد وارد گروه بزرگ کر استاد نوری شدم و این اتفاق افتخاری برای من بود و باعث پیشرفتم در این عرصه شد.

در طول این هفت سالی که من در گروه کر استاد نوری و در مکتب ایشان فعالیت داشتم، به درک والایی از این نوع سبک موسیقی رسیده بودم.

افتخاراتم با گروه کر استاد نوری اجراهای متعددی از قطعات موتزارت، بتهوون، باخ و کنسرت بزرگ صلح با اجرا و رهبری استاد برجسته موسیقی ایران و جهان مایسترو لوریس چکناواریان به همراهی ارکستر سنفونی ارمنستان در تالار بزرگ کشور و فستیوال بین‌المللی موتزارت به رهبری ایشان در تالار وحدت بوده. همچنین افتخار همراهی با گروه کر استاد نوری در جشنواره و فستیوال‌های متعدد با رهبری استاد علیرضا شفقی‌نژاد را نیز داشته‌ام.


* به غیر از استاد نوری، با چه اساتیدی همكاری كرده‌اید؟

بعد از جدایی از گروه کر استاد نوری، در ادامه و برای تجربیات بیشتر و تجربه تکنیک آواز اپرا نزد اساتیدی همچون رشید وطن‌دوست ، قاسم قره‌باغی، آریا زند مکتب شاگردی را به جای آورده‌ام. 


* بیشتر در چه زمینه‌ای فعالیت داشته‌اید؟

زمینه كاری من تا ١٠-١٢ سال پیش اپرا و كلاسیک بود ولی فضای مناسبی برای ایده‌هایم نبود و دوست داشتم كه وارد سبكی بشوم كه تقلیدی نباشد و برداشت خودم باشد.


* تا به حال چه قطعاتی را منتشر كرده اید؟

«حس رهایی»، «معجزه»، «گفتی نه» و «بدون تو فریادم» را هم تا ١٠ روز آینده منتشر خواهم كرد.


* از همكاری خود با علیرضا بدیع و آرش و امیر بیات بگویید؟

ایده من به فضای كاری «ماه و ماهی» بسیار نزدیک بود و من هم از طریق دوستان توانستم كه آقای بدیع را پیدا كنم و به این ترتیب با برادران بیات هم آشنایی پیدا كردم.


* شما ساز هم می‌زنید؟

به صورت حرفه‌ای سازی را نمی‌زنم اما دوره‌های موسیقی را به طور كامل پشت سر گذاشته‌ام.


* و در آخر، یک مقدار درباره آلبوم جدید خود توضیح دهید؟

یک كار عاشقانه است كه هنوز اسم آن مشخص نشده و چند روزی است كه كار را شروع كرده‌ایم كه در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار