مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از واژگونی خودروی 206 با دو کشته در ورودی شهر مرند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: صبح امروز شنبه بیست و هشتم فروردین در ورودی شهر مرند از سمت تبریز، واژگونی خودروی سواری پژو 206 مرگ دو نفر را به همراه داشت.

2 کشته بر اثر واژگونی پژو 206 در شهرستان مرند

وی گفت:با اعلام این حادثه در ساعت 10:20 به اپراتوری فوریت‌های پزشکی مرند، دو پایگاه اورژانس 115 مرند به محل حادثه اعزام شدند و تکنسین‌های اعزامی مرگ دو نفر از سرنشینان 206 را تائید کرده و دو مصدوم حادثه را با اقدامات درمانی به بیمارستان مرند انتقال دادند.

2 کشته بر اثر واژگونی پژو 206 در شهرستان مرند

حسینقلی‌زاده گفت: عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومان و کشته‌ها را در بر می‌گیرد و در این حوادث واژگونی‌ها در صدر حوادث هستند و ارتباطی به نوع خودرو ندارد که مطمئنا با رعایت موارد ایمنی و راهنمائی رانندگی شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: واژگونی خودرو در صدر حوادث ترافیکی جاده‌ای است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی این حوادث را کاهش می‌دهد و رانندگان باید به این قوانین احترام بگذارند.
 
انتهای پیام/ش-گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار