سعید ملایی، جودوکار وزن 81- کیلو گرم کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات جودو قهرمانی آسیا _ ازبکستان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابتهای جودو قهرمانی آسیا و در روز دوم  و در وزن 81- کیلو گرم سعید ملایی دور نخست استراحت کرد و در دور دوم با برتری مقابل حریف ژاپنی به دور سوم زاه یافت. ملایی در این دور با شکست دادن " سابیرف " ازبکستانی به نیمه نهایی رسید . وی در صورت پیروزی بر "الیاس " لبنانی فینالیست خواهد شد. 

در وزن 90- کیلو گرم سعید مرادی با شکست دادن حریفانی از اندونزی و ترکمنستان به دور سوم راه یافت مرادی در این دور از " جورائف " از ازبکستان شکست خورد و در گروه شانس مجدد باید با " اوتار " از هند مبارزه کند. 

پیش از این در وزن 100- کیلو گرم ،جواد محجوب حریفانی  از افغانستان و تاتاجیکستان را برد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله باید با جودوکاری از مغولستان مبارزه کندکه در صورت پیروزی به فینال خواهد رسید. در وزن 100+ کبلو گرم احمد ناقدی در اولین مبارزه خود مقابل حریف تاجیکستانی شکست خورد و حذف شد.

در بخش بانوان هم آقایی در وزن 63- کیلو گرم و زهرا باقری در وزن 78- کیلو گرم با قبول شکست مقابل حریفان خود حذف شدند.

دیروز و در روز اول این رقابتهاذ علیرضا خجسته جودوکار وزن 66- کیلوگرم کشورمان موفق به کسب مدال نقره شده بود بود و همچنین وحید بنا، محمدی ، ناصری پور و فتحی پور یکی پس از دیگری از دور رقابتها کنار رفته بودند. در بخش بانوان هم روز گذشته الهام بهرامی و طاهره اذرپیوند حذف شده بودند.

شایان ذکر است: بیست و پنجمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا از روز گذشته در ازبکستان اغاز شده بود و امروز با مشخص شدن نفرات برتر در بخش انفرادی به پایان خواهد رسید و فردا مسابقات در بخش تیمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، جودو آسیا ، ملایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار