مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: خسارت دقیق سیلاب اخیر در استان طی دو تاسه روز آینده برآورد و اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام سلیمانی  گفت: شدت بارندگی‌ها بگونه‌ای بود که ما طی چند روز 90 میلی‌متر در استان بارندگی داشتیم و این شدت بارندگی قطعا خساراتی را به استان وارد کرده است.

وی ادامه داد: عمده مشکلی که در استان رخ داد آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها خصوصا در شهر کرمانشاه بود که این امر با این شدت بارندگی طبیعی است، زیرا هدایت آب‌های سطحی در شهر کرمانشاه مشکل ساختاری دارد که فقط به این چند روز محدود نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه ریزش و رانش کوه را از دیگر پیامدهای بارندگی‌های اخیر دانست و افزود: عمده این ریزش در منطقه اورامانات رخ داده که ناشی از شرایط توپوگرافی و نوع خاک این منطقه است.

سلیمانی با اشاره به اینکه ریزش کوه را در جاده حمیل به اسلام آبادغرب و همچنین "کلاشی"داشتیم، تاکید کرد: خوشخبتانه با حضور خوب و به موقع نیروهای امدادی و عوامل راهداری راه عبور مردم مسدود نشد و تمام راه‌ها باز بودند و به هیچ فردی هم آسیب جانی وارد نشد.

وی افزود: به علت شدت بارندگی بخش زیادی از مزارع مردم زیر آب رفته و به باغات نیز خساراتی وارد شده که هنوز رقم دقیق خسارت برآورد نشده است.


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هنوز میزان دقیق خسارات وارده مشخص نشده، یادآوری کرد: تلاش می‌کنیم طی دو تاسه روز آینده رقم دقیق خسارت را اعلام کنیم.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، خسارات ، سیل ، روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.