بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات مسکن به متقاضیان شهرستان امیدیه اعطاشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان امیدیه گفت: بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات مسکن از سوی بنیاد مسکن امیدیه به متقاضیان اعطا شده است.

قدرت‌الله سلطانی افزود: این نهاد، نهادی است که در ابتدا هدفش کمک‌رسانی و بازسازی مناطق محروم بوده و در دوران دفاع مقدس پشتیبانی از جنگ و بعد از آن تاکنون نیز وظیفه بهسازی مناطق روستایی و شهرهای کوچک را دارد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان امیدیه به‌عنوان یکی از ادارات تابعه این بنیاد در استان در سال 94 با توجه به وضعیت اقتصادی کشور به همت و تلاش سایر کارکنان توانست 3 پروژه روستایی را انجام دهد.

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان امیدیه با اشاره به اعطا تسهیلات افزود: در سال 94 بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به افراد اعطا شد که شامل 160 فقره وام احداث و مقاوم‌سازی واحد مسکونی، 50 فقره وام تعمیرات منازل مسکونی در شهر، 130 فقره وام تعمیرات سرویس بهداشتی و حمام روستایی بود.

سلطانی در زمینه سند‌دار کردن مسکن‌های شهری و روستایی تحت پوشش گفت: در این زمینه در سال 94 بیش از 156 فقره سند واحد مسکونی شهری در بخش جایزان و 120 فقره سند واحد مسکونی به روستائیان بخش مرکزی امیدیه اعطا شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، اعطا ، تسهیلات ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.