لرستان؛

نجات 3 گردشگر گمشده دورودی

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه از نجات یافتن سه گردشگر دورودی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از لرستان؛ گودرزی گفت: روز شنبه هفته گذشته سه نفر طبیعت‌گرد از شهرستان دورود عازم دریاچه گهر می‌شوند که تا به امروز خبری از آنها نمی‌شود.

وی افزود: این سه نفر از عشایر منطقه بودند و برای چیدن علف و قارچ از مسیرهایی غیر از راه‌های اصلی وارد منطقه اشترانکوه و بالای دریاچه گهر به اسم پیاره کمندان مسیر مور زرین شده بودند در آنجا مسیر را گم کرده و تا چند روز آنها خبری نمیشود.

گودرزی گفت: با اطلاع یافتن مامورین منطقه حفاظت شده اشترانکوه ازین موضوع بلافاصله مامورین امدادرسانی جست‎وجو را آغاز کرده و در گشت و کنترل اطراف دریاچه گهر این افراد را می‎یابند.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه افزود: این منطقه تا 15 خرداد ماه ممنوع اعلام شده و هیچ‌کس حق ورود به آن را ندارد اما متأسفانه برخی افراد بدون توجه به هشدارها به آن وارد می‌شوند و منجر به حوادثی از این دست شده و بروز مشکلاتی برای خود، خانواده و مسئولان می‌شوند.

وی گفت: در حال حاضر فصل زادآوری حیات وحش بوده و ممنوعیت ورود به این منطقه برای این موضوع است. از تمام طبیعت‌دوستان و گردشگران تقاضا می‌شود به هشدارها و علائم توجه و قوانین را رعایت کنند.

انتهای پیام/م-پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.