مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل از فعالیت 117 جایگاه سوخت رسانی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود آقامحمدیان با اشاره به فعالیت 117 جایگاه سوخت‌رسانی در استان افزود: از این تعداد ۵۷ باب جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل شامل چهار باب شرکتی، ۴۳ باب اختصاصی، 5 فروشندگی سکودار بنزین و 5 جایگاه متمرکز سه ماده نفتی است.

وی افزود: جایگاه‌های CNG منطقه نیز شامل ۲۰ باب جايگاه دومنظوره مواد نفتی و CNG و ۴۰باب جايگاه تک منظوره CNG در مجموع ۶۰ جايگاه CNG است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه از اين تعداد ۲۶ باب جايگاه در ناحيه مرکزی استان فعالیت می‌کنند، متذکر شد: مابقی در ساير نواحی جنوبی و شمالی منطقه احداث شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

آقامحمدیان گفت: با وجود تغییرات مکرر جوی و برودت هوا در نیمه دوم سال تأمین سوخت مناطق صعب‌العبور اردبیل بدون مشکل انجام شد.

وی افزود: زنجیره منسجمی از سوخت‌رسانی در استان ایجاد شده که بدون وقفه در طول زمستان سوخت مناطق صعب‌العبور و کوهستانی را از طریق نفت‌کش‌ها تأمین کردند.

وی همچنین با ارائه خدمات مطلوب در روزهای اوج مصرف از جمله تعطیلات تابستانی و نوروزی سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل نظارت بر جایگاه‌های سوخت تخلفات در جایگاه‌ها نیز در حداقل میزان ممکن است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.