کوهنوردان کشورمان در حال تراکینک (پیاده روی)به سوی بیس کمپ اورست هستند.

محمود میر نوری، دبیر فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم 8 نفره از هیمالیا نوردان کشورمان در حال تراکینک در ارتفاع 4900 متری اورست و لوتسه هستند و تلاش می کنند به بیس کمپ با ارتفاع 5200 متری برسند و بعد از استراحت 2 یا 3 روزه کار صعود به  این قلل را آغاز خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: برای قیچی ساز که همراه این تیم است و قصد ورود به باشگاه 8 هزارتایی دنیا را دارد و همچنین دیگر نفرات حاضر در این برنامه آروزی موفقیت و صعود بدون مشکل به این دو کوه را دارم.

آغاز مسابقات جام جهانی سنگنوردی در سوئیس
رقابتهای این رشته ورزشی از امروز صبح در شهر میرینگین سوییس با حضور 83 سنگنورد بخش بولدرینگ آغاز شد و نفرات حاضر در 2 گروه به رقابت پرداختند.
 
در پایان گزارش خاطر نشان می شود: در روز نخست علی برات زاده از کشورمان رتبه 29 را از آن خود کرد و از راهیابی به مرحلیه بعد باز ماند و همچنین الناز رکابی دیگر سنگنورد میهنمان از میان 59 شرکت کننده 51 شدومرحله نیمه نهائی وفینال فردا برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است : این نخستین مرحله از مسابقات جام جهانی سنگنوردی در سال جاری است که برگزار می شود، این رقابتها هر ساله در دنیا انجام می شود و سنگنوردان کشورمان درآن حضور پیدا می کنند.
 
انتهای خبر/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار