توانایی نیروهای مسلح به ویژه ارتش قابل مقایسه با دوران جنگ نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت: در زمان حاضر توانایی آحاد نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان دلاور قابل مقایسه با دوران اولیه جنگ تحمیلی نیست.

ناخدا یکم عرشه و ستاد نادر حمودی افزود: آحاد نیروهای مسلح در طول مدت خدمت صادقانه خود در دوران پس از تحریم اقدامات بسیار ارزنده و عملی را به انجام رسانده به طوری که توانایی فعلی آحاد نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان دلاور قابل مقایسه با دوران اولیه جنگ نیست.

وی ضمن تاکید بر به روز بودن تجهیزات نظامی و دفاعی مورد نیاز ارتشیان گفت: نیروهای مسلح در اجرای اوامر فرماندهی کل قوا اقدامات عملی را به انجام رسانده و باز هم انجام می دهد.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر افزود: تحریمها و تنگناهای موجود هیچگاه سبب رکود و ایستایی در کارها نمی شود.

حمودی گفت: ارتش افتخار دارد که در طول دوران خدمت خود برای کشور پهناور ایران اسلامی، همیشه برابر قوانین جاری کشور و قانون اساسی، حافظ تمامیت ارضی کشور و ارزشهای مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی از نیروی زمینی به عنوان جلو دار ورود هجمه کشورهای متحد ارتش بعث عراق نام برد و افزود: امام راحل (ره) روز ۲۹ فروردین ماه را به نام روز نیروی زمینی ارتش نامگذاری کردند و به لحاظ رشادتهای تمامی نیروهای ارتش اعم از دریایی، هوایی، زمینی و پدافند این هفته به نام هفته ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر گفت: پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان به عنوان نماینده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته و بهتر از آن در منطقه خوزستان در حال انجام ماموریت و وظایف خود در زمینه پاسداری از آبهای نیلگون شمال خلیج فارس و دوشادوش سایر همرزمان خود در سپاه و ناجا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، تجهیزات ، ارتش ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.