مقام های محلی ولایت فاریاب در شمال کشور می گویند که در جریان درگیری نیروهای امنیتی با مخالفان مسلح در ولسوالی گرزیوان این ولایت، قوماندان امنیه ولسوالی بلچراغ و سه سرباز امنیتی کشته شده اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان،عملیات نیروهای امنیتی برای سرکوب کردن مخالفان در بخش های از ولسوالی گرزیوان این ولایت راه اندازه شده و در این عملیات قوماندان امنیه ولایت، قوماندان امنیه ولسوالی بلچراغ و نیروهای امنیتی به همکاری سربازان ارتش شرکت دارند.

نادر تیموری عضو شورای ولایتی فاریاب به خبر گزاری بخدی گفت : در یک عملیات که نیروهای امنیتی در ولسوالی گرزیوان روی طالبان انجام دادند، قومندان امنیه بلچراغ کشته شده است.

آقای تیموری گفته است که در این عملیات روز گذشته ساعت ۴ بعد از ظهر قومندان امنیه ولسوالی بلچراغ  سه نفر از محافظین اش کشته شده و پنج تن دیگر نیز زخمی شده اند.

تیموری افزود: قومندان امنیه ولایت فاریاب و قومندان امنیه ولسوالی بلچراغ که این عملیات را بالای طالبان محل انجام دادند و از کشته شدن این قومندان خبر داده شده است.

گفته شده که در این عملیات به مخالفان مسلح دولت نیز تلفاتی وارد شده اما آمار دقیق در باره کشته و زخمی ها معلومات درست در دست نیست.

آقای نادر تیموری گفت که درگیری میان نیروهای امنیتی و مخالفان مسلح در ولسوالی گرزیوان این ولایت جریان دارد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار