معاون وزیرومدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور از بیمارستانهای درحال احداث لاهیجان ولنگرود بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس عليزاده معاون وزير راه و شهرسازي و هيات همراه پیش از ظهر امروز با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بيمارستانهای در دست ساخت لاهیجان ولنگرود بازدید کردند. 

وی درابتدا از مراحل اجرایی احداث لنگرود بازدید کرد وگفت: بیمارستان129تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت 45178 متر مربع با زیر بنای 11هزار متر مربع در3 طبقه از سال 89 آغاز شده ودرحال حاضر با پیشرفت فیزیکی70 درصد در حال تکمیل است.


بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از دو بیمارستان درحال ساخت گیلان
وی افزود: برای اجرای این پروژه 19 میلیارد تومان هزینه شده وبرای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان نیاز می باشد که در صورت تخصیص منابع مالی، این پروژه قابلیت بهره برداری در سال 95 را دارد.

مهندس علیزاده با بیان اینکه این مرکز درمانی بدلیل برخورداری از بخشهای مختلف درمانی از جایگاه خاصی برخوردار است تصریح کرد:این مرکز درمانی به گونه ای طراحی شده که در بخش زایمان  هر اتاق دارای  vip برای همراهان  و بخش icu مراقبت ویژه نوزدان نیز در این بیمارستان پیش بینی شده است .

وی افزود :در حال حاضر در استان گیلان ۶  بیمارستان با ظرفیت بیش از 1100 تخت در حال احداث است این در حالیست که بیمارستان 132 تختخوابی آستارا وبیمارستان 35 تختخوابی رضوانشهر در سالجاری به بهره برداری می رسند.


بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از دو بیمارستان درحال ساخت گیلان
مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور در ادامه از بیمارستان 204 تختخوابی لاهیجان بازدید کرد وگفت: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 18هزارو365 متر مربع وبا زیر بنای 16 هزار و930متر مربع 5طبقه درحال اجراست که عملیات اجرایی آن از سال 87 با ظرفیت 204 تخت دربخش‌های مختلف درمانگاه، اورژانس، CCU و ICU، آزمایشگاه‌ها، اتاق عمل، جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و بخش مراقبت ویژه است آغاز شده ودر حال حاضر78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 لازم به ذکر است معاون وزیر راه وشهرسازی طی دوسال اخیر چندین بار جهت بررسی از روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی به استان گیلان سفر کرده است که نتایج آن را می توان تسریع در عملیات اجرایی این مراکز درمانی نام برد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.