صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با انتشار عکسی از منطقه "دشت عباس" به روز شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی با انتشار تصویر زیر نوشت:  اینجا دشت عباس، منطقه عملیاتی فتح المبین. هفته اول اسفند 1387. بازخوانی کارنامه عملیاتی لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس ‌‌فرماندهان لشکر از رده ی جانشین گردان و بالاتر در این سفر حضور داشتند.

سردار سلیمانی

گفتنی است؛ عملیات فتح المبین با آزادسازی 2500 کیلومتر مربع از وطن عزیز، حماسه ای کم نظیر در طول تاریخ ایران از خود به جای گذاشته است. طرح‌ریزی عملیات فتح المبین از اواسط آبان ‌1360 آغاز شده بود و مناطق دشت عباس، عین خوش، سایت 4 و 5،  رقابیه، تنگه چزابه، و... در تاریخ 2 تا 9 فروردین 1361 منطقه عملیاتی فتح المبین بوده است. 

حماسه ها و خاطرات دشت عباس و مناطق عملیاتی فتح المبین، به گونه ای بوده که برای رزمندگان  و مردم منطقه هرگز فراموش نمی شود و رزمندگان، شهدا و جانبازان این عملیات، به این دستاوردها و حماسه ها، افتخار می کنندو هر سال به یاد می آورند که خون شهدا و تلاش 100 هزار رزمنده و پایداری مردم منطقه، موجب شده که هرسال بتوانند بهار و نوروز را تکرار کنند وجشن بگیرند و خدا را شاکر باشند که در این سرزمین خود زندگی می کنند و دشمن نتوانست حتی یک وجب از وطن را از دست ملت ایران خارج کند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار