معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: پارسال بخش خصوصی حدود ۴ هزار میلیارد ریال در طرح های آب وفاضلاب کشور سرمایه‌گذاری کرده که کمک زیادی به اجرا و تکمیل طرح ها کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ شاهین پاکروح در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان یکی از چالش‌های صنعت آب و فاضلاب کشور را کمبود منابع برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای دانست.

وی گفت: ارائه خدمات پایدار بدون در نظر گرفتن موضوع اقتصاد آب امکان پذیر نیست.

مسعود دالمن معاون عمرانی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم با تجلیل از نقش مهم شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان در ایجاد زمینه‌های لازم برای آب‌رسانی به مناطق مختلف شهری گفت: با تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی گام‌های خوبی در رفع مشکلات مردم و کاهش عطش بی‌آبی و خشکسالی در استان صورت گرفته است.

امین قصمی مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان نیز استفاده از منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان برای رسیدن به اهداف و تحقق اقتصاد آب را از اولویت های این شرکت در سال جدید دانست.

حسین خادمی مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان نیز در این مراسم تامین اضطراری آب مورد نیاز بندرعباس از دشت شمیل و نیان ، انتقال آب از بندرعباس به بندرخمیر ، رفع مشکلات آب و اجرای طرح های آبشیرین کن در جزایر را از مهمترین دستاوردهای دوران خدمت خود دانست.

علی اصغر رضایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در این مراسم گفت: اکنون سد استقلال میناب که تامین کننده اصلی آب بندرعباس است ۷۳ میلیون متر مکعب ذخیره است که تا اوایل آذر امسال پاسخگوی نیاز استان است.

در این مراسم با حکم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ، امین قصمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان معرفی و از خدمات ۱۱ ساله حسین خادمی قدردانی شد.

امین قصمی مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان پیش از این معاون مهندسی و توسعه این شرکت بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.