از سند چشم انداز لرستان یک هزارو 404 رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛از لرستان،استاندار لرستان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان رویکرد این سند را مشارکت بخش خصوصی و مردم در روند توسعه علمی فرهنکگی اجتماعی و اقتصادی لرستان برشمرد و گفت: برای نگارش این سند که شش ماه وقت صرف آن شده از دیدگاه های کارشناسان نخبگان و اساتید دانشگاه استفاده شده است.

هوشنگ بازوند این سند را نقشه راه لرستان در 10 سال آینده برشمرد و بر تلاش مجدانه مدیران دستگا های اجرایی برای تحقق آن تاکید کرد.

استاندارلرستان به مشکلات ناشی از بارندگی های اخیر اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه لرستان بیشترین میزان بــارندگی را در کشور داشت، خوشبختانه تلفات انسانی را شاهـد نبودیم و در این بارش ها به تعدادی از واحدهای مسکونی و تجاری شهرها و روستاها و زیرساخت های استان خسارت وارد شد .
 
بـازوندبا تاکید بر لزوم پیشگیری از آتش سوزی جنگلها و مراتع گفت: معاونت امور عمرانی موظف شده است که با تشکیل یک کارگروه راه کارهای مقابله با آتش سوزی را تدوین و عملیاتی کند. 

استاندار همچنین با قدردانی از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر نوروزی ، بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود : همراهی و مشارکت مردم ،حذف بوروکراسی در نظام اداری و برنامه ریزی برای افزایش بهره وری کارکنان ادارات از موارد مهمی است که با اجرای آنها می توان به اهداف مورد نظر دست یافت .

انتهای پیام/پ
برچسب ها: سند ، چشم انداز ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.