به نظر می‌رسد اپل برای کسب درآمد بیشتر، حتی از روند بازیافت محصولات قدیمی خود نیز نمی‌گذرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آمار منتشرشده، این شرکت از بازیافت دستگاه‌ها قدیمی، مبلغ بسیار زیادی را کسب کرده است. اما سوال اصلی اینجاست: این درآمد دقیقا چقدر است؟ 

درآمد چند میلیون دلاری اپل از آیفون های بازیافتی !

بازیافت محصولات قدیمی و استفاده از قطعاتی که هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، امری طبیعی میان تولیدکنندگان بزرگ است. اکنون به نظر می‌رسد اپل (Apple)  موفق شده تا با استفاده از این استراتژی، چندین میلیون دلار درآمد داشته باشد.

 بر اساس آمار منتشرشده، اپل توانسته با جدا کردن 2204 پوند طلا، نزدیک به 40 میلیون دلار درآمد داشته باشد. شاید ارزش اپل میلیاردها دلار ارزیابی شود، اما 40 میلیون دلار هنوز هم پول بسیار زیادی است. 


درآمد چند میلیون دلاری اپل از آیفون های بازیافتی !


شاید استراتژی به‌کار رفته توسط اپل، مثال خوبی برای دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه باشد. استفاده از این روش، در درآمدزایی بیشتر و کاهش هزینه‌های تولد بسیار موثر خواهد بود. 

البته موضوع تنها به بازیافت طلا از آیفون‌های قدیمی ختم نمی‌شود. این شرکت موفق شده تا با بازیافت دستگاه‌های قدیمی و به دست آوردن 3 میلیون پوند فلز مس، درآمدی معادل 6.4 میلیون دلار داشته باشد. همچنین در کنار بازیافت 4.5 میلیون پوند آلومینیوم، این شرکت درآمد 3.2 میلیون دلاری را کسب کرده است. البته شکی نیست که درآمد به دست آمده، در دیگر بخش‌های شرکت به‌درستی خرج خواهد شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار