مدیر عامل شرکت آبفای آذربایجان غربی با نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مهندس اکبری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و هیات همراه با منتخب دهمین دوره مجلس شواری اسلامی خوی و چایپاره دیدار و ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب موانع و مشکلات موجود را بیان نمود.

وی در ادامه افزود: طرح تامین آب از سد آغ چای یک پروژه بزرگ و عظیم می باشد که شامل 65 کیلومتر خط انتقال چندین ایستگاه پمپاژ بوده که برای اجرایی شدن آن، که از مطالبات به حق مردم شهرستان خوی می باشد به کمک شما نیازمندیم .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به مدول دوم و سوم تصفیه خانه فاضلاب خوی گفت: :مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی در حال انجام و مراحل پایانی خود را سپری می کند .

وی اعتبار تخصیص یافته برای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی را 60 میلیارد ریال اعلام نمود و افزود: با تخصیص 100 درصدی اعتبارات مدول دوم تصفیه خانه امسال به بهره برداری خواهد رسید .

وی درادامه با اشاره به مشکلات قبلی موجود در شهرک ولیعصر خوی گفت:ضمن دعوت از وزیر محترم نیرو و احداث مساکن مهر در این قسمت از شهر خوی توانستیم اعتبارات لازم را جذب و شروع به احداث شبکه فاضلاب کنیم.

در ادامه مهندس کافی مولا معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای آذربایجان غربی به تشریح فعالیتهای صورت گرفته در حوزه شرکت آبفای خوی پرداخت . مهندس ولیزاده مدیرعامل شرکت آبفای خوی در ادامه خاطر نشان کرد:با توجه به تلاش شبانه روزی همکاران در آینده نزدیک شاهد فروش انشعابات فاضلاب در شهرک ولیعصر خوی در مناطق برخودار از شبکه فاضلاب خواهیم بود.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.