نمایش اقتدار و رژه نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در این مراسم یگان های نمونه نیروی دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، پدافند جنوب شرق کشور ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروهای انتظامی و دریابانی اقتدار، توانمندی و آمادگی دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.
در این مراسم همچنین ادوات، تجهیزات نظامی و دفاعی نیروهای شرکت کننده نیز به نمایش گذاشته شد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:امام راحل (ره) با نام گذاری ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حیات دوباره به این نیرو بخشید.
آیت الله نعیم آبادی افزود: تضعیف ارتش تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران ، ارتشی الهی ، مکتبی و در اختیار مردم و مایه عزت نظام است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به علت داشتن مردمی مقاوم و ارتشی عزتمند ، از هیچ قدرتی ترس ندارد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم تدبیر حکیمانه امام راحل (ره) در نامگذاری روز ارتش را موجب حیات دوباره این نیرو دانست .
امیر دریادار دوم آزاد افزود: در ۸ سال دفاع مقدس نیز ارتش قهرمان دوشادوش دیگر نیروهای مسلح کشور به عنوان بازوی ولایت نقش موثری در این دفاع جانانه داشت.
۲۹ فروردین با پیام امام خمینی (ره) در سال ۵۸ به نام روز ارتش نامگذاری شد.
رژه نیروهای مسلح در بندرعباسرژه نیروهای مسلح در بندرعباسرژه نیروهای مسلح در بندرعباسرژه نیروهای مسلح در بندرعباسرژه نیروهای مسلح در بندرعباسرژه نیروهای مسلح در بندرعباس

انتهای پیام/ر

برچسب ها: ارتش ، رژه ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.