در هفته معلم از 338 معلم در استان تجلیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیركل آموزش و پرورش خراسان شمالی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم از 295 معلم به صورت شهرستانی، 32 نفر استانی، پنج معلم در پایه ششم و پنج همكار سرپرست نمونه تجلیل می شود.

حاتمی گفت: سمینار مطهری شناسی، هر معلم یك خاطره، مسابقه عكس من و معلم من، هر مسوول یك ساعت معلم از جمله برنامه های هفته معلم در این استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با اشاره به وجود 83 مدرسه خشتی و گلی در استان گفت: اعتبارات حذف مدارس خشتی و گلی استان در سفر هیات دولت به استان دیده شده و 83 مدرسه خشتی و گلی تا پایان سال 96 حذف می شوند.

براتعلی حاتمی با بیان اینکه نیاز به خانه معلم در استان بسیار است،خاطرنشان کرد: طی سال جاری در قالب احداث مدارس خشتی و گلی، در 30 مدرسه خانه معلم نیز ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 322 نفر فرهنگی در استان بازنشسته شدند، اظهار داشت : تا سال 93 به صورت کامل پرداخت شده و پاداش مربوط به سال گذشته پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در اعتبارات امسال دیده می‌شود.

براتعلی حاتمی با اشاره به برپایی همایش ملی مد و لباس اسلامی در استان،گفت: این همایش با حضور 28 استان به مدت یک هفته در محل فرهنگ سرای شهروند بجنورد همزمان با میلاد امام علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.