اهواز؛

اسكان سيل زدگان شوش در 4 اردوگاه

فرماندار شهرستان شوش از اسکان 2 هزار و 500 نفر از اهالي روستاهاي سيل زده اين شهرستان در 4 اردوگاه موقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی بیان داشت: به دنبال وقوع سيلاب بي سابقه در استان خوزستان و آبگرفتگي تعدادي از روستاهاي پايين دست رودخانه دز در شوش، 3 اردوگاه موقت در آهودشت و 1 اردوگاه نيز در روستاي سيد سعد برپا شده و تعدادي پتو بين سيل زدگان توزيع شده است.

وی تصریح کرد: تمام امكانات و ظرفيت هاي شهرستان شوش از جمله حضور عوامل انتظامي و نيروهاي بسيج براي رسيدگي به مناطق سيل زده بسيج شده اند.

نجاتي همچنین از ارسال چند دستگاه بولدرز، كاميون و لودر جهت مقابله با سيل و جابجايي امكانات روستاهاي در معرض آبگرفتگي بخش شاوور خبر داد.

فرماندار و نماينده عالي دولت در شهرستان شوش افزود: مواد غذايي، نان، كنسرو و آب معدني بين سيل زدگان توزيع شده است.

وی از ترميم سيل بندهاي اين شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: هر اقدامي كه منجر به كاهش خسارت ناشي از سيلاب شود در دستور كار قرار گرفته و در اين راستا ترميم و مقاوم سازي سيل بندها با جديت در دست انجام است.

رضا نجاتی به امدادرساني هوايي با بالگرد به مناطق سيل زده اشاره کرد و اذعان داشت: دام روستاييان به محل هاي امن منتقل شده و علوفه مورد نياز آن ها نيز تامين شده است.

این مقام مسئول به ساكنان روستاهاي سيل زده اطمينان داد ستاد بحران شهرستان شوش با تمام توان در خدمت آن ها است و تا زمان بازگشت شرايط به حالت عادي در كنار آن می ماند.

رئيس ستاد بحران شهرستان شوش در خاتمه به كمك هاي بهداشتي به مناطق سيل زده اين شهرستان اشاره كرد و گفت: مسئله بهداشت و درمان ساكنان روستاهاي سيل زده با قوت در حال انجام است و در اين خصوص نيز جاي نگراني نيست.

شهرستان شوش در فاصله 100 كيلومتري اهواز مركز استان خوزستان واقع شده و داراي سه بخش و بيش از 220 روستا است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار