در دومین همایش سراسری مشاورین مدیران کل و مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش و جوانان همدان به عنوان استان برتر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادتگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دومین همایش سراسری مشاورین مدیران کل و مسئولین امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه در این مراسم، استان همدان در حوزه ایثار و شهادت برتر شناخته شد، تصریح کرد:مایه افتخار ماست که در این حوزه صاحب عنوان باشیم؛ چرا که فلسفه وجودی ما خدمت به ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد و نهادیه سازی پیام آن ها در جامعه است.

رسول منعم گفت: تسهیل اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران،برگزاری یادواره شهدا، سرکشی مستمر از خانواده های شهدا،مستندسازی آثار و وصایای شهدا و انتشار کتاب و اعزام مستمر کاروان های راهیان نور را از جمله اهم برنامه های اجرا شده این اداره کل در سال گذشته بوده است.

وی اظهار داشت: اولویت کاری مان در سال جدید نیز بهره گیری از این موتور محرکه فرهنگی در بطن و متن برنامه های ورزش و جوانان خواهد بود.

دراین آیین،از علی رشیدی مشاور مدیرکل و مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار