42درصد از مساکن روستایی در استان مقاوم سازی شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در جلسه کار گروه مسکن شهرستان شوط گفت : تاکنون در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در اکثر روستاهای استان، 66 هزار واحد شروع شده که 62 هزار واحد از آنها به بهره برداری روستائیان قرار گرفته که با اتمام 4 هزار واحد باقی مانده 42 درصد از اماکن روستایی استان در برابر سوانح مقاوم می شوند.

عزیزی با اشاره به اینکه تاکنون 197 هزار مسکن روستایی نیازمند مقاوم سازی در سطح استان شناسایی شده است، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده مقرر شده است که ۱۰۰ هزار واحد تا ۳ سال آینده مقاوم ‌سازی ‌شوند.

جبارزاده فرماندارشهرستان شوط نیز دراین جلسه از اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های هادی نیمه تمام روستایی خبر دادوافزود این اعتبار از محل اعتبارات ملی برای 11 روستای شهرستان شوط اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرای پروژه های طرح هادی در این روستاهاافزود: این اعتبار برای احداث جدول ، آسفالت ، کانال هدایت آب های سطحی و اجرای پازل هزینه می شود.

وی از مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها خبرداد وافزود:2هزار و 400 واحد مسکن روستایی دراین شهرستان در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی مقاوم سازی شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.