تمرین نوبت صبح امروز آبی پوشان پایتخت با اتفاقات زیادی همراه بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود تمرین آبی پوشان پایتخت از ساعت 11 امروز در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار شود اما این تمرین با حواشی زیادی روبرو بود.

تعدادی از لیدرهای تیم استقلال که از رفتارهای فرزاد مجیدی سرپرست تیم بعد از بازی با پرسپولیس ناراحت بودند نسبت به سرپرست موقت آبی پوشان اعتراض کردند که در نهایت مجیدی محل تمرین را ترک کرد و همچنین در حالی که پرویز مظلومی قصد ورود به مجموعه آزادی را داشت با اعتراض پی در پی مشوقین روبرو شد که مظلومی از آنها خواست به محل تمرین بیایند و صحبت کنند که لیدر ها پس از 10 دقیقه در محل تمرین حضور پیدا کردند.

لیدر های استقلال با حضور در تمرین علیه بازیکنان و کادر فنی شعار دادند.

 لیدرهای استقلال با پرویز مظلومی صحبت کردند که سرمربی آبی پوشان در کمال تعجب خطاب به آن‌ها گفت: می‌دانم شما ناراحت هستید اما چه کاری خواستید که من انجام ندادم؟ شما که گفتید آرش برهانی را بازی بدهم من هم این کار را کردم.

مظلومی ادامه داد: تمام سعی من این بوده که امسال تیم موفق شود اما شما که مشکلاتم را می‌دانید که لیدر های استقلال خطاب به مظلومی گفتند اگر نمی توانید بروید.

 مهدی رحمتی هنگامی که قصد ورود به مجموعه ورزشی آزادی را داشت توسط لیدرهای استقلال دوره شد که رحمتی کاپیتان آبی پوشان خطاب به آن‌ها گفت از شما خواهش می‌کنم به بازیکنان کاری نداشته باشید چون آن‌ها زحمت خود را کشیده‌اند ولی شما حق دارید ناراحت باشید. بازیکنان ناراحتی شما را درک می‌کنند اما از شما خواهش می‌کنم علیه کسی شعار ندهید. 

در تمرین امروز نصرالله عبدالهی دستیار ویژه افشارزاده نیز حضور پیدا کرد و دقایقی با لیدرهای استقلال به گفتگو پرداخت و آنها را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست کمی صبر کنند تا تیم همانند گذشته نتایج قابل قبولی را کسب کند.

بنابراین با وساطت عبدالهی این موضوع ختم به خیر شد و آبی پوشان تمرین نوبت صبح خود را برگزار کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تمرین ، استقلال ، مجیدی ، مظلومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار