مدیر روابط عمومی سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: در زمان سیلاب 12 دستگاه خودروی فرماندهی، پیشرو و امداد و نجات در ساحل کارون اقدام به انجام عملیات نمودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق‌شناس گفت: شب گذشته در پی اعلام مجدد احتمال بالا آمدن سطح رودخانه کارون ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تدابیر اتخاذ شده خود را برای این شرایط تشدید و به اجرا گذاشت.

وی اظهار داشت: در کمترین زمان ممکن 12 دستگاه خودروی فرماندهی، پیشرو و امداد و نجات با استقرار در اماکن از پیش تعیین شده در جاده‌های ساحلی غرب و شرق کارون اقدام به تخلیه شهروندان از حاشیه رودخانه و نوار ساحلی کردند.

حق شناس افزود: آتش‌نشانان با استفاده از سیستم‌های صوتی خودرو به‌طور مستمر از شهروندان تقاضا کردند که از ساحل رودخانه دور شوند و فاصله ایمن را رعایت نمایند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: همزمان با این شیوه تعدادی از آتش‌نشانان به‌صورت پیاده در مسیرهای غیرقابل تردد با خودرو در نوار ساحلی مستقر و این وظیفه مهم را به اجرا گذاشتند.

وی اذعان داشت: در این زمان نیز تیم‌های امدادی آبی با تمام توان و امکانات گشت‌زنی خود را در رودخانه کارون افزایش داده و تعداد زیادی از قایق‌های تفریحی را که در حال تردد شبانه بودند در کمال آرامش و رعایت احترام به‌سمت ساحل هدایت کردند.

مقصود حق شناس خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه حضور آنی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز، معاون خدمات شهری شهرداری، فرمانده و رئیس بسیج شهرداری به‌همراه مسئولان رده‌های مختلف در جاده ساحلی بود.

این مقام مسئول  از شهروندان اهوازی خواست تا زمان عادی شدن شرایط و وضعیت رودخانه کارون از نزدیک شدن به ساحل رودخانه خودداری کرده و به تذکرات آتش‌نشانان در چنین شرایطی توجه خاص کنند.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: آتش نشان ، بحران ، سیل ، زلزله ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار