فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ازدستگیری باند سه نفره سرقت به شیوه مسافر زن‌نما در محدوده کلانتری ۲۲ظفر این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرهنگ رضا شیرزادی در تشریح این خبر گفت: متهم اصلی این باند به هویت (امیر-ر) که خود را به شکل یک زن آرایش ولباس زنانه می‌پوشید به همراه خواهرودیگرهمدستش در محدوده‌های داخلی شهر کرمانشاه، تحت عنوان مسافرزن از شهروندان سرقت می‌کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت‌ها از سوی یک باندسه نفره با مشخصات ثابت ضمن پرسه‌زنی در محدوده‌های مختلف شهر بوده و تحت عنوان مسافر زن اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند. 

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه یکی از شهروندان ضمن مراجعه به مأموران انتظامی مستقر در محدوده کلانتری ۲۲ظفر اعلام کرد که از سوی سه نفربالباس وآرایش زنانه در تاکسی درون شهری مورد سرقت قرار گرفته که در این راستا مأموران انتظامی این فرماندهی با دریافت مشخصات متهمین، یقین پیدا کردند که سارقین‌‌ همان باند سه نفره زن نما تحت تعقیب می‌باشند و به این ترتیب به محلی که مالباخته اشاره کرده بود، اعزام شدندو نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.  
گفتنی است: سارقین زن نما پس از بازداشت به کلانتری مربوطه منتقل شدند که در رویارویی با مالباختگان به جرم‌های خویش مبنی بر سرقت و نیز چندین فقره سرقت دیگر تحت عنوان مسافر زن نما در این محدوده اعتراف کردند و متعاقبا پرونده به همراه متهمین به مراجع قضایی منتقل شد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: دستگیر ، باند ، سارقان ، زن نما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.