بارش های بهاره و سیلاب های اخیر 12 هزار ميليون ريال خسارت به راه های استان مركزی وارد کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرپرست مدیریت راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان مركزی با اعلام این میزان خسارت گفت: بارش های سنگین و متوالی روزهای اخیر در استان مركزی بالغ بر 50میلیمتر بود كه موجب بروز خساراتی به راه های اصلی و روستایی در شهرستان های مختلف این استان شد.

عادلی افزود: درخصوص سرریز برخی سدها و بندهای استان مركزی و اقدامات انجام شده، گفت: با اطلاع از سرریز سد روستای ' قلعه چی' شازند، گروه های كشیك مدیریت بحران راه و شهرسازی این شهرستان به سرعت و با اقدام به موقع با استفاده از ماشین آلات راهداری مسیر جریان آب را تغییر دادند و با ایجاد خروجی جدید برای آب، از شكسته شدن سد، بروز تلفات جانی و آسیب های مالی پیشگیری كردند.

سرپرست مدیریت راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان مركزی گفت: سرریز شدن سد 'مودر' در ضلع غربی اراك باعث آب گرفتگی منطقه و آب رده شده بخشی از جاده روستای اراك - مرزیجران شد كه با اقدام به موقع عوامل بحران اداره راه و شهرسازی، شرایط موجود مدیریت و در كوتاهترین زمان ممكن محور ارتباطی بازگشایی شد.

استان مرکزی با وسعت 29 هزا ر و 530 كیلومتر مربع در شمال غربی كشور واقع شده و جزء استان های پرتردد كشور در حوزه كالا و مسافر محسوب می شود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اراک ، راهداری ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.