افشارزاده:

قضاوت ترکی خوب بود/از هواداران می خواهم صبوری کنند

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: از تمامی هواداران می خواهم صبوری کنند و جا دارد از تک تک آنها بابت باخت تیم عذرخواهی کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهرام افشارزاده در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شکست آبی پوشان در دربی 82 اظهارداشت:با توجه به بازی ای که با تیم پرسپولیس انجام دادیم از هر لحاظ مورد انتقاد هواداران و کارشناسان قرار گرفتیم و باید بگوییم که بازیکنان آنطور که باید نتوانستند توقعات را بر آورده کنند.  

وی ادامه داد: تیم ما 24 هفته صدر نشین بود اما فردی در این مورد حرفی مطرح نکرد .به نظر من در دربی هر دو تیم خوب بودند اما روز روز استقلال نبود.ما آگاه هستیم که بتوانیم تصمیم گیری خاصی اتخاذ کنیم تا بچه ها بتوانند از هر توان خود استفاده کنند.

افشارزاده گفت :زمانی که گوینده شما حرف می زد من به رادیو گوش می دادم و او گفت که من از فوتبال آگاهی ندارم در حالی که این مساله اشتباه است و من کاملا آگاهی دارم و صحبت او مانند زیاد قابل قبول نبود. بهتر است که او اطلاعات خود را بیش تر کند. من هم توجه دارم به هواداران و هم به آنها احترام می گذارم و انتقاد ها را با جان و دل می پذیرم. از جمعه هنوز به حالت عادی خود بازنگشته ام و از همه هواداران چه در داخل و چه در خارج از ایران عذر خواهی می کنم و من همانند همه آنها ناراحت هستم.هیچ وقت از انتقاد فرار نکردم و 24 ساعته پاسخگو هستم زیرا به کارم اشراف دارم و از انتقاد ها خوشحال می شوم از سال 82 میلادی افتخارات زیادی را در جایگاه های مختلف به دست آروده ام و سردو گرم ورزش را چشیده ام.

افشارزاده درباره شکایت از ترکی داور دربی گفت:به هیچ عنوان نمی پذیرم و باید بگویم ترکی بسیار خوب دربی را قضاوت کرد.من به عنوان مسئول این باشگاه که چندین سال با این عزیزان زندگی کرده ام از ترکی تشکر می کنم.او امکان دارد در طول بازی در جایگاهی قرار بگیرد که متوجه خطا نشود و انسان جایزالخطا است بنابراین از نظر من ترکی قضاوت ترکی قضاوت خوبی بود و داوران خوب دنیا هم اشتباه می کنند

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره خطاب به هواداران گفت:من از هواداران درخواست می کنم که عجولانه قضاوت نکنند و باید بگویم اتفاق بدی در آزادی برای سرپرست تیم ما رخ داد و آن ها باید توجه کنند که فقط در یک بازی برای ما این اتفاق افتاد و ما 24 هفته صدر جدول بودیم بنابراین از هواداران می خواهم صبوری کنند . کادر فنی و بازیکنان هم مصمم شدند تا این باخت را جبران کنند و به طور حتم این اتفاق رخ می دهد، در آینده برنامه های خود را اعلام خواهیم کرد.

افشارزاده درباره اینکه آیا از کادر فنی استقلال حمایت می کند یا نه اظهار داشت: ان شالله.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار