مجمع بسیج شهرستان بافق با حضور اقشار مختلف بسیج و کارگروه های تخصصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 
امام جمعه بافق بر ضرورت ارائه ابتکارات و خلاقیت های بسیج تأکید کرد و گفت : نخبگان بسیجی با فرهنگ سازی و معرفی ایده های برتر ، توسعه و شکوفایی جامعه را رقم بزنند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی همچنین با اشاره به دستاوردهای بسیج در زمینه های مختلف خاطر نشان کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی و تلاش در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی از مأموریت های بسیج است .

فرماندار بافق نیز در این نشست به افتخارات سال گذشته مردم این شهرستان در زمینه حضور پر شور در مناسبت های ملی و مذهبی اشاره کرد و افزود: حضور  96.2 درصدی مردم بافق در انتخابات هفتم اسفندماه سال گذشته برگ زرینی بر تاریخ پر از افتخار مردم شهرستان بافق است .

سیدمهدی طلایی مقدم با اشاره به شعار سال در زمینه اقتصاد مقاومتی و اقدام عمل بیان کرد : اجرای طرح های جوار معدنی و صنعتی در بافق و جلوگیری از خام فروشی گام بسیار بزرگی در راستای تحقق منویات مقام مقعظم رهبری در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی است .

هم اندیشی و ارائه راهکارها در زمینه اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی ،فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی از برنامه های نشست مجمع بسیج بافق بود.

.8 کارگروه نیز در موضوعات  فرهنگی و اجتماعی ، سیاسی ، سلامت ، امنیت ، بانوان و ... در این مجمع به ارائه راهکارهای خود پرداختند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.