دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کشتی آزاد گفت:در کشتی نهایی مقابل میثم مصطفی جوکار پیروز شدم اما از عملکردم اصلاً رضایت ندارم.

علی رضا کریمی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:در رقابت پایانی مقابل مصطفی جوکار در حالی که 4 امتیاز پیش بودم نمی دانم چرا بدنم خالی کرد و کشتی از دستم رها شد هر چند در نهایت پیروز شدم اما به هیچ عنوان از عملکردم رضایت ندارم.
وی ادامه داد:برای من حضور و موفقیت در رقابت های انتخابی مهم بود که به لطف خدا محقق شد و در ادامه نیز با حضوردر اردوهای تیم ملی تمریناتم را طوری دنبال می کنم که اگر افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی را پیدا کردم خوشرنگترین مدال را در بازی های المپیک به دست آورم.
قهرمان جوانان جهان در پاسخ به این سوال که برای موفقیت در المپیک باید از سد حریفان نامداری چون          سعد اله یف روس نیز عبور کند گفت:من اصلاً به نام حریفان و عناوینی که دارند توجه نمی کنم به طور حتم همه نفراتی که در بازی های المپیک کشتی می گیرند جزء بهترین ها هستند و هر کشتی گیری قصد کسب مدال را دارد باید آمادگی مصاف با تمامی رقبا را داشته باشد.
کریمی خاطرنشان کرد:از خانواده ام که همواره حمایتم کردند تشکر می کنم،همچنین از محمد کرمانی و سایر مربیانی که در طول این سال ها برای من زحمت کشیدند قدردانی ویژه دارم و امیدوارم با تمرینات منسجم و تلاش بیشتر برای جبران محبت های این عزیزان و شاد کردن دل مردم در بازی های المپیک بتوانم بهترین عنوان را کسب کنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار