مدير وب سايتی که با سوءاستفاده از دوستی ، حساب یکی از آشنایان خود را خالی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ رئيس پليس فتای مازندران گفت: در پی مراجعه يکی از شهروندان به اين پليس و طرح شکايتی مبنی بر اينکه با بررسی حساب بانکی خود متوجه شد، فردی به صورت غير مجاز30 ميليون ريال از حسابش به صورت اينترنتی برداشت کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس سايبری استان قرار گرفت.

سرهنگ حسن محمدنژاد افزود:کارآگاهان پليس با بررسی اطلاعاتی و فنی دريافتند، بخشی از وجوه سرقتی صرف خريد شارژ تلفن همراه شده است که از اين رو با انجام تحقيقات از شاکی مشخص شد، خريدها و انجام عمليات بانکی الکترونيکی از سوی آشنايان و دوستان شاکی و با هماهنگی خودش صورت گرفته است.

رئيس پليس فتای مازندران، گفت: ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، بخش قابل توجهی از وجوه سرقتی از حساب شاکی به واسطه خريد از يک فروشگاه اينترنتی به حساب بانکی متعلق به فردی ديگر که مدير سايت و صاحب درگاه متصل به اين فروشگاه می باشد واريزکه با هماهنگی قضائی متهم شناسايی و دستگير شد.

سرهنگ محمدنژاد افزود: متهم در تحقيقات و بازجويی های فنی پليس ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به بزه و جرم شد اما در ادامه تحقيقات با ارائه شواهد و قرائن موجود،لب به اقرار گشود و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئيس پليس فتا گفت:متهم اعلام کرد، شاکی حدود شش ماه قبل رمز اينترنتی حسابش را برای خريد ترافيک اينترنتی در اختيارش قرار داده بود و من هم با سوء استفاده از فرصت پيش آمده به مرور زمان اقدام به خريد های اينترنتی کردم.

متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايی معرفی شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ساری ، مدیر ، وب ، سارق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.