800 مؤسسه، خانه قرآن روستایی و شهری در مازندران فعالیت می‌کنند که کاستی‌ها در این حوزه نیازمند اقدام و عمل جدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس سازمان دارالقرآن مازندران گفت:: با توجه به ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های متعدد فرهنگی در حوزه قرآن امروز برای رفع کاستی‌ها و ضعف‌ها درباره نشر و ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند اقدام و عمل متولیان امور قرآنی در کشور هستیم.

سعید قربانی، مازندران را استانی قرآنی با ظرفیت‌های بسیار فعالان و مربیان قرآنی دانست و افزود: همه مسئولان این امر باید برای ارتقای سطح کیفی آموزش این شبکه دینی و اسلامی تلاش کنیم.

رئیس دارالقرآن استان مازندران هم‌افزایی و هم‌اندیشی را فرصتی مناسب برای ترویج مفاهیم و ارزش‌های قرآنی در جامعه برشمرد و ادامه داد: تعامل سازنده دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی نیازمند تقویت بیشتری است و همه این نشست‌ها باید کاربردی شود و در حوزه عمل خود را نشان دهد.

وی با تأکید بر بالابردن تراز و معدل نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اضافه کرد: نگاه برخی از جوامع اسلامی قرآنی نیست و وجود این همه معضلات و مشکلات در منطقه به‌دلیل دوری از قرآن و فاصله از سبک زندگی قرآنی است.

مشاور استاندار مازندران در امور قرآنی از فعالیت 800 مؤسسه، خانه قرآن روستایی و شهری در استان خبر داد و گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مسائل فرهنگی است و معظم‌له بارها درباره فعالیت‌های خودجوش نیروهای انقلابی در کشور تأکید و به حمایت بیشتر این مؤسسات و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی توصیه کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، فعالیت ، خانه ، قرآن ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.