عشایر استان سمنان برای استقبال از رئیس جمهور لحظه شماری میکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیر امور عشایری استانداری سمنان گفت : مردم عشایر همواره در صحنه های حساس جامعه رشادت های زیادی از خود نشان دادند و این بار هم با برنامه ریزی های انجام شده ، استقبال قابل توجهی از کاروان تدبیر و امیدصورت خواهند داشت.
حشمت الله جدیدی اظهار داشت: با توجه به این که فصل بهار زمان کوچ دامداران عشایر به مناطق ییلاقی استان سمنان است اما ایجاد لباس های هماهنگ عشایری به صورت خودجوش از سوی مردم از مهم ترین برنامه های آنان در آیین استقبال از رئیس جمهوری است.
وی به نقش مهم عشایر در رونق اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار امیدواری کرد  ، در سفر رئیس جمهور به استان سمنان مشکلات اساسی عشایر استان برطرف شود.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با تلاش های فراوان در 2سال گذشته خدمات ویژه ای را به عشایر استان ارائه کرده که اختصاص بودجه برای علوفه مدت دار در خشکسالی های چند سال گذشته و ایجاد تجهیزات برای واکسیناسیون به موقع دام عشایر از مهم ترین آنهاست.
مدیر امور عشایری استانداری استان سمنان تصریح کرد: : دولت تدبیر و امید همواره به عشایر استان نگاه ویژه ای داشته است و برطرف کردن موانع ممیزی و اولویت دادن به قانون حق و حقوق عشایر از دغدغه های اساسی این روز های مردم عشایر است.
عشایر استان سمنان چهارده هزار نفر در قالب بیش از سه هزار خانوار جمعیت دارد.
رئیس جمهور در قالب بیست و ششمین سفر استانی روز سه شنبه به استان سمنان سفر می کند.
انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.