مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عنبرآباد گفت:طی پارسال به 2 هزار و 300 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خدمت رسانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی رییسی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال بابت هزینه های درمانی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان عنبرآباد پرداخت شده است، افزود: این هزینه‌های بهداشتی و درمانی شامل مساعدت به فرانشیز بیماران بستری و شیمی درمانی و ارائه سایر خدمات سرپایی به خصوص به بیماران صعب‌العلاج و خاص، تهیه لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز،ایاب و ذهاب بیماران، لوازم و تجهیزات توانبخشی، کمک هزینه اقدامات دندانپزشکی و ... بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از مشکلات مددجویان پرداخت هزینه‌های سنگین درمان در زمان بیماری است، بنابراین کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان با پرداخت بخشی از این هزینه‌ها در رفع دغدغه آنها اقدام می‌کند.

رییسی تصریح کرد:همچنین برنامه غربالگری در زمینه های مختلف از جمله آزمایشات چکاپ پزشکی، بررسی سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال، بیماریابی سالمندان و شناسایی سرطان‌های شایع در بین بانوان صورت گرفته است.

وی یادآورشد: همچنین طی پارسال بالغ بر ۳ میلیاردو ۴۲۰ میلیون ریال به منظور غربالگری ۴۸۰ مددجوی مورد حمایت این شهرستان با هدف توزیع سبد غذایی پروتئینی برای بیماران خاص، صعب‌العلاج و سالمندان هزینه شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: خدمت رسانی ، مددجو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار