دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی مکلّف به نوآوری و ابتکار و نظریه‌پردازی و الگوسازی در این عرصه‌های جدید اقتصادی است، هر کشوری که عَلم استکبارستیزی را برپا کند نیازمند چنین الگوهایی است، یکی از این مفاهیم همین موضوع اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ غلام‎محمد طاهری افزود: امروز کشور ما  در حوزه‌های اقتصادی خود با مسائل یا مفاهیمی مواجه است که به هیچ عنوان تاکنون چه در عرصه نظر و چه در عرصه عمل و تجارب بشری مشابه و ما به‌ازای واقعی نداشته است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری هر ساله بر اساس نیاز و اهمیت موضوعات خاص اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و به منظور توجه و پیگیری بیشتر مسئولان سال جدید را نامگذاری می‌کنند ایشان امسال را با توجه به اهمیت مقوله اقتصاد و افزایش توان اقتصادی و خودباوری کشور سال اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل نامیدند.
 طاهری تصریح کرد: لذا این اقتصاد، اقتصادی است که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی‎ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد و تاکید به اقدام و عمل در این حوزه وظیفه مسئولان را برای خدمت به مردم چند برابر می‌کند و توجه مقام معظم رهبری به اقدام و عمل به این علت است که تنها این نامگذاری در غالب شعار نباشد بلکه به گونه‌ای باشد که در پایان سال نتیجه این مهم را مردم لمس کنند.
انتهای پیام/س
برچسب ها: انقلاب ، اسلامی ، مکلف ، نوآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار