مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: كیفیت آب شرب استان تحت كنترل است و هیچ مشكل كیفی در آب شرب وجود ندارد.

آب شرب خراسان رضوی مشکل کیفی ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان افزود: بارشهای شدید چند روز اخیر به برخی از تاسیسات و خطوط انتقال آب در خراسان رضوی خسارت وارد كرد، اما با این حال هیچ مشكل كیفی در آب شرب استان وجود ندارد .

وی به از مدار خارج شدن 12 حلقه چاه در شهرهای استان در پی بارندگیهای اخیر اشاره کرد واظهار داشت: سد تبارك که آب شهرستان قوچان را تامین می کند به دلیل كدورت آب و به صورت موقت از مدار خارج شده است.

اسماعیلیان گفت: همچنین شش حلقه چاه در شهرستان تربت جام و دو حلقه چاه نیز در شهر طرقبه از مدار خارج شدند.
مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: در شهرستان سبزوار نیز به دلیل بارندگی و ورود گل و لای به چاهها تعداد چهار حلقه چاه از مدار خارج شد.
وی ادامه داد: چاههای سبزوار و تربت جام در هفته جاری وارد مدار خواهند شد ولی لایروبی چاههای طرقبه ممكن است تا یك ماه به طول انجامد.
مدیرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: به رغم ایراد خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب، در هیچیك از شهرها و شهرستانهای استان مشكل قطعی آب وجود نداشته و با جایگزینی منابع، آبرسانی به این شهرستانها ادامه داشت.
اسماعیلیان با اشاره به آماده باش تمام شركت آب و فاضلاب در 73 شهر استان خراسان رضوی گفت: در پی بارندگیهای اخیر تاسیسات آبی شهرهای تربت جام، قوچان، رودآب، زاوین، سبزوار، كاشمر، كلات، فیض آباد و طرقبه شاندیز دچار خسارت شد كه هنوز برآورد ریالی آن صورت نگرفته است.
انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.