نماینده‌ ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دفاع از دین خدا، اوج افتخار و بالندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این مجموعه، با نماینده‌ ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

نماینده‌ ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در این دیدار، وظیفه مهم نیروهای مسلح در کنار دفاع از مرزو بوم را تلاش برای تقویت ارزش‌های اسلامی برشمرد و تأکید کرد: دفاع از دین خدا، اوج افتخار و بالندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: اقتضای اسلامیت در نظام جمهوری اسلامی ایران آن است که نیروهای مسلح و همه ارکان آن به معنای راستین کلمه در مسیر رضای خدای متعال و استحکام بخشی به پایه های نظام اسلامی حرکت کنند که بحمدالله نیروهای مسلح ما در این جهت پیشتاز و نقش آفرین هستند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نه تنها برای حاکم کردن دین و ارزش های اسلامی در درون کشور خود دغدغه دارند بلکه در هر نقطه از جهان هم که مشاهده کنند زمینه برای تقویت دین وجود دارد، در آن جا حضور خواهند یافت.
 
نکونام، دفاع از حریم و حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را از نمونه های بارز مجاهدت های نیروهای مسلح در این زمینه بیان کرد و گفت: نیروهای مسلح ما برای دفاع از از دین خدا و حریم و حرم آل الله (ع) در سوریه حضور پیدا کردند و ایثارگرانه در برابر دشمنان ایستادند و شهید دادند.
 
وی، در ادامه، ولی فقیه را پرچم‌دار دین خدا در عصر غیبت دانست و تاکید کرد: تبعیت از ولی فقیه، تبعیت از دین خدا و تخطی از فرمان ولی فقیه، تخطی از فرمان خدای متعال و امام عصر (عج) می باشد که بحمدالله این نگاه و باور در مجموعه نیروهای مسلح ما حاکم است.

امام جمعه شهرکرد، بر لزوم حضور مجموعه ارتش به صورت منسجم و متشکل در استان چهارمحال و بختیاری هم تأکید و ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌ مسئولان در نیروهای مسلح، به زودی شاهد حضور جمع قابل توجه و واحدی قوی از ارتش، در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.
 
همچنین در این دیدار، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر 37 ساله انقلاب اسلامی ثابت کرد که حافظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی بوده و در همه زمینه ها، مأموریت های محوله را به طور کامل و به نحو احسن به انجام رسانده و به تعبیر مقام معظم رهبری، حصار امن مردم و مدافع امنیت ملی و عمومی بوده است.
 
امیر سرتیپ اباذر جوکا، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطر نشان کرد: حضور ارتش در هشت سال دفاع مقدس و قبل از آن در مبارزه با جریانات ضد انقلاب، حضور چشمگیر و قابل توجهی بوده است.

وی، از فراهم سازی زمینه حضور مجموعه ارتش در چهارمحال و بختیاری هم خبر داد و گفت: ستاد کل نیروهای مسلح، موضوعیت و ضرورت استقرار قرارگاه پدافند هوایی در این استان را به تصویب رسانده است که با انجام مقدمات و فراهم سازی دیگر زمینه ها و زیرساخت ها، در آینده شاهد حضور ارتش در چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار