فرمانده انتظامی "سيرجان" از دستگيری فردی كه 13 ميليارد ريال از يك تاجر پسته كلاهبرداری كرده بود، خبر داد.

کلاهبرداری 13میلیاردی از تاجرپسته سیرجانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر این كه فردی ، وی را فریب داده و 45 تن پسته به ارزش 13 میلیارد ریال از او خریداری كرده است، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی سیرجان قرار گرفت. 
وی افزود: شاكی در اظهارات خود بیان داشت، مدتی پیش توسط یكی از دوستانم متوجه شركت بازرگانی در یكی از شهرهای اصفهان شدم كه پس از تماس با این شركت توانستم مقدار چهار تن پسته را به این شركت بازرگانی بفروشم و پول را به طور نقد دریافت كنم . 

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: مجددا شاكی كه توسط این شركت بازرگانی اعتمادش جلب شده بود مقدار 45 تن پسته را به این شركت می فروشد و در قبال آن تعدادی چك و سفته به ارزش 13 میلیارد ریال دریافت می كند كه در هنگام نقد كردن چك و سفته ها متوجه می شود كه صاحب این شركت كلاهبردار است و دیگر پاسخگوی وی نبوده است. 

ایران نژاد افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یكسری اقدامات پلیسی ، متهم را شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه وی را در استان اصفهان دستگیر كردند. 

وی خاطرنشان کرد: متهم كه با اسم جعلی اقدام به این كار كرده بود در مواجهه با مدارك و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف كرد. 

انتهای پیام/ح-پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار