مدیر گمرک استان زنجان گفت: در آمد گمرک استان زنجان طی سال۹۴ نسبت به سال ۹۳حدود سه درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛احمد برکابیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگار جوان با اشاره به اینکه درآمد گمرک استان طی سال۹۴ نسبت به سال ۹۳حدود سه درصد کاهش داشته است، افزود:در حوزه‌ صادرات درصد تغییرات در سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش دلاری ۹ در صد و از نظر وزنی سه در صد کاهش داشته و در حوزه‌ واردات نیز از نظر دلاری ۱۰ درصد و از نظر وزنی۲ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به امانات پستی اظهار کرد: تعداد بسته‌های صادره ۳۸۳ بسته به ارزش ۷۸۰۰ دلار و تعداد بسته‌های وارده هزار و ۴۷ بسته به ارزش ۲۰ هزار و ۱۷۳ دلار بوده است.

برکابیان عنوان کرد: شمش روی، کابل، دوغ ، شیر، ماست، خامه، کشمش تیزآبی، شمش مس، ماشین‌آلات دستمال کاغذی و موتور سیکلت از جمله کالاهای صادراتی هستند که به ترتیب ارزش به کشورهایی از جمله ترکیه، عراق، آذربایجان، افغانستان، چین، پاکستان، هلند، ترکمنستان، هند و آلمان صادر می‌شوند.

وی اعلام کرد: کالاهای وارداتی نیز شامل اقلامی از جمله ماشین‌آلات، فیلم پلی‌اتیلن، گرانول، نخ نایلون، ورق هسته، روغن، ترانسفورماتور، خاک روی، کابل الکتریکی است که به ترتیب ارزش از کشورهایی چون ترکیه، هند، چین، آلمان، رومانی و آمریکا به استان وارد می‌شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: گمرک ، صادرات ، واردات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.