اعضای هیات علمی دانشگاه مقابل دفتر ریاست تجمع اعتراضی کردند.

  به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ یکی از اعضا هیئت علمی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان گفت: جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه امروز در اعتراض به پرونده‌سازی مسئولان این دانشگاه علیه اساتید مقابل دفتر ریاست این دانشگاه تجمع کردند.
وی افزود: ‌ از‌‌ همان ابتدا که ریاست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از چند ماه گذشته تغییر کرده، حاشیه سازی و پرونده سازی علیه اساتید ارزشی این دانشگاه نیز آغاز شده است.
 این استاد دانشگاه گفت: ‌ بر همین اساس، حقوق ۵۰ نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز در حالی قطع شده است که این حقوق نه از سوی دانشگاه بلکه از طرف خزانه واریز می‌شود و متاسفانه تا به امروز لیست حقوق این اساتید به خزانه نرسیده است.
 وی افزود: لازم به ذکر است، تجمع اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه علاوه بر مسائل سیاسی و عدم دریافت حقوق است و تا نیافتن پاسخ از سوی مسئولان این تجمع همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تجمع ، دانشگاه ، اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
یادمان نمی رود که در اولین اقدام معاون آموزشی آقای فرجی تمامی اساتید حق التدریس و جوانان این شهر را که به امیدی با دانشگاه همکاری می کردند را اخراج کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
متاسفانه نظارتی بر این دانشگاه وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
از خبرگزاری محترم باشگاه خبرنگاران جوان تقاضا دارم که این مسئله را پیگیری کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
تو رو خدا یه تحقیقی از دانشگاه به عمل آورید.
خبرگزاری از شما تقاضا داریم به داد اساتید این دانشگاه برسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
از شما عاجزانه تقاضا دارم به داد این دانشگاه برسید. 50 نفر از اعضای هیئت علمی حقوقشان قطع شده است و متاسفانه پاسخی نمی دهند.
مدیر امور اداری دانشگاه به هیچ عنوان کسی را در اتاقش راه نمی دهد با اینکه خودش تخلفات بزرگی دارد و بارزترین آن مدرک دکتری از دانشگاه بی کیفیت روسیه است.