فرماندهی ستاد مشترك نیروهای عراقی اعلام كرد كه در عملیات امروز این نیروها در مناطق مختلف این كشور ده ها تروریست داعشی به هلاكت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از سومریه نیوز عراق، فرماندهی ستاد مشترك نیروهای عراقی روز دوشنبه در بیانیه ای افزود: درحمله جنگنده های عراقی و ائتلاف بین المللی علیه داعش به مواضع این گروه تروریستی در اشیق، كوزه، مهانه، رامبوسی، بشیر، وردك، هلیل كیسك، خرشات، جبیر، فلوجه و هیت 32 تروریست كشته و تعدادی از مخفیگاه ها و نیز تجهیزات نظامی و موشكی آنها منهدم شد.

در استان الانبار نیز نیروهای عراقی 26 بسته انفجاری و بمب را خنثی كرده و ده ها تروریست را به هلاكت رساندند.

همچنین منابع عراقی گزارش كردند كه در عملیات ویژه نیروهای عراقی در موصل، «سلمان عبد شیب الجبوری» معروف به «ابوسیف» یكی از سركرده های گروه تروریستی داعش و عضو شورای نظامی این گروه به همراه ۲ تن از همراهانش به هلاكت رسیدند.

نیروهای عراقی پیشتر نیز در پیشروی در شمال شرق موصل مناطقی را در منطقه «بعشیقه» در شمال شرق این شهر از عناصر گروه تروریستی داعش پاكسازی كرده بودند.

در همین حال نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به «حشد الشعبی» امروز با حمله به مواضع گروه تروریستی داعش در منطقه كرمه در شرق شهر فلوجه «كریم موسی اللهیبی» مسئول دیوان حسبه داعش در كرمه و ۴ تن از همراهانش را به هلاكت رساندند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار