سمنان؛

تمام مراحل اطلاع رسانی از سفر كاروان تدبيرو اميد، بر عهده رسانه های استانی است

در استان سمنان 55 سرپرستی نشريات كثيرالانتشار و 11 نمايندگی خبرگزاری به ثبت رسيده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به رسانه های محلی و استانی، افزود: تمام بخشهای اطلاع رسانی از سفر كاروان تدبیر و امید به استان ها، از سوی رسانه های استانی و بومی انجام می شود.

طاهره قیومی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی اهالی رسانه استان به مناسبت سفر دكتر روحانی به سمنان در روز 31 فروردین 95 افزود: دكتر روحانی تاكید دارند كه پوشش خبری از سفر كاروان تدبیر و امید به استان ها در دولت یازدهم توسط رسانه های استانی انجام شود.

وی با بیان اینكه این نوع نگاه دولت تدبیر و امید به توانمندی رسانه های استانی سابقه نداشته است ، اظهار داشت: هیچ خبرنگار و عكاسی از رسانه های مركز كشور كاروان تدبیر و امید را در سفرهای استانی همراهی نمی كند و این فرصت در اختیار رسانه های استانی است.

قیومی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده از اهالی رسانه ای خواست با برنامه ها هماهنگ باشند.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به سفر كاروان تدبیر و امید به سمنان، دكتر روحانی را فرزند دانشمند و از مفاخر این استان ذكر و خاطرنشان كرد: رسانه های استان در سفر كاروان تدبیر و امید مسئولیت مهم اطلاع رسانی را بر عهده دارند.

محمدرضا سوقندی استقبال شایسته از رئیس جمهوری را استقبال از نماینده تمام ملت ایران عنوان و اظهار امیدواری كرد: به بركت همدلی و همزبانی خوب بین رسانه های سمنان، اطلاع رسانی از خدمات دولت تدبیر و امید در سمنان به شایستگی انجام خواهد شد.

ایرج كارخائی مدیركل روابط عمومی استانداری سمنان با قدردانی از تلاش اهالی رسانه در این استان، گفت : در بین رسانه های استان همدلی لازم برای پوشش رسانه ای سفر كاروان تدبیر و دكتر روحانی رئیس جمهوری وجود دارد.

در استان سمنان 75 مجوز در سامانه جامع رسانه های كشور ثبت شده است كه شامل یك روزنامه، 10 هفته نامه، هفت دو هفته نامه ،پنج ماهنامه، 31 فصلنامه، 13 دوفصلنامه، هشت پایگاه خبری می شود.

55سرپرستی نشریات كثیرالانتشار، 11 نمایندگی خبرگزاری، 30 دكه مطبوعاتی به ثبت رسیده است.
برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و ششمین سفر استانی به استان سمنان، شركت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و امضای نمادین تعدادی تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.