مدیر کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت:متقاضیان دریافت وام 10میلیونی ازدواج این دانشگاه تنها تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا جهت تشکیل و رفع نواقص پرونده خود اقدام کنند.

فرید ذاکر مدیر کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، در خصوص وام  ازدواج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:متقاضیان دریافت وام 10 میلیونی ازدواج فقط تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به شعب عامل ( پست بانک و صندوق کار آفرینی امید) جهت تشکیل پرونده خود اقدام کنند.

وی افزود: کلیه دانشجویانی که متقاضی دریافت این وام هستند، موظفند تا مهلت اعلام شده پرونده خود را تشکیل دهند.

مدیر کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: متقاضیانی که تشکیل پرونده ندهند، از لیست دریافت وام صندوق رفاه این دانشگاه حذف می شوند.

ذاکر خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی دریافت وام ازدواج که برخلاف قوانین بانکداری و شورای پول و اعتبار مشکلاتی را دارند، برای دریافت این وام باید در جهت رفع مشکلات خود اقدام کنند.

شایان ذکر است،افرادی که طبق قوانین بانکداری و شورای پول و اعتبار،مشکلاتی را دارند برای دریافت این وام باید مشکلات خود را رفع کنند و برای دریافت وام،حضور یک ضامن معتبر الزامی است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار