امینی:

باید حمایت از مربی و ورزشکار را به اندازه بپذیرم/برخی در کار ما و انجمن دراگون بوت دخالت می کنند

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: دخالت برخی در کار ما و انجمن دراگون بوت خلل وارد می کند و من همان قدر که حامی ورزشکارانم، حامی مربیانم هم باید باشم.

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تغییر مربی تیم بانوان آب های آرام اظهار کرد: من همان قدر که در مقابل ورزشکارانم مسئول هستم در مقابل مربیانم هم مسئولم.

سیما عروجی دارای 8 مدال آسیایی است و تحصیلاتش در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی است و در کلاس سانتو از نفرات برتر است، او از دو سه ماه قبل از عید چند قایقران نوجوان را برای مسابقات جاکارتای اندونزی که 3 سال دیگر برگزار می‌شود، تحت نظر گرفته است و آنها در آخرین تست عملکرد خوبی داشتند.
 
وی افزود: در تیم ملی همه می توانند باشند اما تا به حال برخی ورزشکاران حضور پیدا کرده و برخی دیگر مشغول تفکر هستند که امیدوارم هرچه زودتر به نتیجه برسند و وارد تمرینات شوند تا فرصت ها را از دست ندهند و لطمه نبینند.
 
امینی در خصوص تیم رویینگ که هم اکنون در کره در حال انجام تمرینات برای شرکت در رقابت های کسب سهمیه هستند یاد آور شد: تیم های رویینگ بانوان و مردان در اردوی آمادگی کره هستند تا در همان کشور مسابقات کسب سهمیه را شروع کنند و ما می توانیم در 4 ماده سهمیه را از آن خود کنیم تیم بانوان در قایق تک نفره سنگین وزن و قایق دو نفره همچنین تیم مردان با قایق 1 نفره سنگین وزن و 2 نفره شانس کسب سهمیه را دارند.
 
رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص حواشی که انجمن گوانگجو به آن ها پرداخته بود بیان کرد: ما در قالب دو فدراسیون جهانی ICFو IDF کار می کنیم و گاهی اختلاف و دخالت برخی عزیزان در کار پیش می آید اما در جلسه ی علنی که با علیپور داشتیم به تفاهم رسیدیم و موضوع بررسی شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در رشته بادبانی برای کسب سهمیه پایگاه کیش و انزلی را زیر نظر گرفته ایم و نیاز به زیر ساخت های اساسی برای بنا کردن این رشته دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار