به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود نوشت: اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند صورت درخواست کاربر، ارسال تمامی پیامکهای تبلیغاتی برای وی، قطع شود. اما در مورد پیامکهای ارزش افزوده با توجه به دسته بندی صورت گرفته، این امکان برای مشترک دیده شده است که بتواند پیامک ارزش افزوده را به دلخواه حذف و یا لغو کند. پیامک ارزش افزوده به پیامکهایی گفته می شود که به ازای دریافت هر پیامک، از مشترک، هزینه کسر شود. برای مثال این پیامکها شامل پیامکهای بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می شود. برای پیامکهای ارزش افزوده گزینه ای در این سرویس در اختیار مشترک قرار داده می شود که چه سرویس هایی را فعال دارد و تصمیم بگیرد که آیا پیامک آن را خذف کند و یا خیر. پیامکهای ارسالی بانکها در خصوص اطلاعات حساب بانکی و اطلاع از تراکنش بانکی مشمول این طرح نمی باشد و قطع نمی شود.


علی اوجی اینستاگرام خودش را با تصویری از موزیسین خندان ایران به روز کرده است.

وی در پست خود نوشت: جناب انوشيروان روحانى از نوابغ موسيقى سرزمينم پ ن : مهربانى استاد بى مثاله ايشون زيباترين خنده رو دارن و موزيسينى بى تكرار هستن.

بهنوش بختیاری هم با لهجه لری به هموطنان لرستانی کشور ابراز احساسات و ارادت کرده است.

وی نوشت: همیشه جور کردن سه چارتا بیت سوزناک زورکی برام سخت بوده..آی روزگارو آی دلبر بی وفام که اصن به گروه خونیم نمیخوره...شعر و معر بهانس...عکسم رو ببینید وبه یاد لرهای عزیزم که اینروزا درگیر این سیل شدند...لری بگم :شل زحم دارتونم...مشکلی نیست بگویند طرف کم دارد..با تو آموخته ام عشق جنون هم دارد.. یاعلی


رضا توکلی تصویری از سریال زیر زمین را منتشر کرده است.

وی نوشت: گذشته اى نه چندان دور. و تلويزيون. زيرزمين. محصول. ١٣٨٥


سید جواد رضویان اینستاگرام خودش را با متنی از حضرت مولانا به روز کرده است.

به نام حضرت حق ؛ .آمد بهار جان‌ها ای شاخ تر به رقص آچون یوسف اندر آمد مصر و شکر به رقص آای شاه عشق پرور مانند شیر مادرای شیرجوش دررو جان پدر به رقص آچوگان زلف دیدی چون گوی دررسیدیاز پا و سر بریدی بی‌پا و سر به رقص آتیغی به دست خونی آمد مرا که چونیگفتم بیا که خیر است گفتا نه شر به رقص آاز عشق تاجداران در چرخ او چو بارانآن جا قبا چه باشد ای خوش کمر به رقص آای مست هست گشته بر تو فنا نبشتهرقعه فنا رسیده بهر سفر به رقص آدر دست جام باده آمد بتم پیادهگر نیستی تو ماده زان شاه نر به رقص آپایان جنگ آمد آواز چنگ آمدیوسف ز چاه آمد ای بی‌هنر به رقص آتا چند وعده باشد وین سر به سجده باشدهجرم ببرده باشد دنگ و اثر به رقص آکی باشد آن زمانی گوید مرا فلانیکای بی‌خبر فنا شو ای باخبر به رقص آطاووس ما درآید وان رنگ‌ها برآیدبا مرغ جان سراید بی‌بال و پر به رقص آمخدوم شمس دین است تبریز رشک چین استاندر بهار حسنش شاخ و شجر به رقص آ.خدايا شكرت ، هزاران شكر ، بهار امسال به تمام معنا بهارِ.

اين شعر بى نظير حضرت مولانا با صداى زيباى محسن جان چاوشى تو اين روزا و شبا خيلى ميچسبه ..ميلاد آقا جواد الائمه (ع) بر همه دوستان نازنينم مبارك ..ياحق.



 شبنم مقدمی هم تصویری بهارانه را منتشر کرده است.

وی نوشت: كنارِ رود و كنارِ بهار...چيمه رود،نطنز ،پايانِ فروردين ماه 


سارا خوئینی ها در اینستاگرام خود نوشت: در ميان اينهمه تاسف و غمي كه از اين حوادث به ما ميرسد،ميتوانيم تنها بياموزيم كه انسان بودن و شريف بودن ربطي به نژاد و زبان و مليّت ندارد........همه جاي اين دنيا انسان واقعي ،واقعيست و همه جاي آن هم موجوداتي كه تنها ظاهر آدميت دارند، وجود دارندپس امروز ما موظف هستيم به كودكانمان بياموزيم كه افغان و......همه با ما برابرند و از تمسخر و آزار بپرهيزيم !!!!با ارزوي صبر براي مادر ستايش.


الهام پاوه نژاد تصویری را که بدون فیلتر هم هست منتشر کرده است.

وی در پست خود نوشت: جویای راه خویش باش از این سان که منم در تکاپوی انسان شدن در میان راه دیدار می کنیم حقیقت را آزادی راخود رادر میان راه می بالد و به بار می نشیند دوستی ای که توانمان می دهدتا برای دیگران مأمنی باشیم و یاوری این است راه ما تو و من. مارگوت بيگل ترجمه احمد شاملو پي نوشت:شمشاد ها كه شكوفه مي زنند......بي فيلتر


 نادر سلیمانی هم تصویری از خودش را با تیتر دور دور منتشر کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.