قائمی:

خودباوری والیبال ایران نسبت به قبل بیشتر شده است

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران نسبت به چهار سال قبل که از المپیک بازماندیم به خودباوری رسیده است و این موضوع قطعا به سود تیم ما خواهد بود.

فرهاد قائمی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی تمرینات تیم ملی والیبال اظهار داشت: تمرینات فشرده‌ای را زیر نظر رائول لوزانو پیگیری می‌کنیم. پس از یک دوره بدنساری سنگین یکی دو جلسه تمرینات سبک‌تر برگزار کردیم. تمرینات در ادامه بر اساس برنامه کادر فنی پیگیری خواهد شد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران اضافه کرد: پس از گذشت زمان دو هفته از حضور لوزانو در تمرینات تیم ملی والیبال، بازیکنان رفته رفته با این مربی و متد کاری او آشنایی پیدا کرده‌اند. تجربه بالای رائول لوزانو در نحوه مربیگری و تمرین دادن منجر شده تا بازیکنان هم بتوانند به درک متقابلی از نحوه عملکرد این مربی دست پیدا کنند.

قائمی با خوب ارزیابی کردن وضعیت بدنی خود در تمرینات خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانسته‌ام تا اینجا به خوبی از پس تمرینات بربیایم. شرایط بسیار بهتر از آن چیزی است که تصور می‌کردم. امیدوارم این وضعیت ادامه دار باشد و تیم ملی ایران به دور از هرگونه مصدومیت و با آرامش  کامل و همه نفرات راهی ژاپن شود.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه دوست ندارد مانند چهار سال قبل از رسیدن به المپیک باز بماند، گفت: من در دوره قبل در تیم ملی حضور داشتم و طعم تلخ بازماندن از مسابقات المپیک را چشیده‌ام. امیدوارم این شرایط در این دوره تکرار نشود.

وی ادامه داد: تیم ایران نسبت به دوره قبل تغییرات قابل ملاحظه‌ای داشته است. از همه مهم تر اینکه تیم ما در این چهار سال با شکست دادن تیم‌های بزرگ جهان به اعتماد به نفس و خودباوری بالایی رسیده است. همه این عوامل قطعا دست به دست می‌دهند تا این بار سهمیه المپیک را تصاحب کنیم و در مسابقات المپیک هم بتوانیم خوش بدرخشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار