مدير شبكه بهداشت و درمان هنديجان گفت: سند مالكيت بيمارستان شهداي هنديجان به نام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر حاتم زاده بیان داشت: سند اين بيمارستان پس از 6 سال پيگيري به منظور قرارگيري نام اين بيمارستان در فهرست بيمارستان هاي وزارت بهداشت صادر گردید.

وي افزود: بيمارستان شهدا در سال 1389 افتتاح شد كه به دلیل نداشتن سند مالكيت، این بيمارستان را تا به امروز از دريافت بسياري از خدمات حوزه سلامت محروم ساخته بود.

حاتم زاده خاطرنشان کرد: صدور اين سند زمينه دريافت پروانه بهره برداري، عقد قرارداد با بيمه ها، جذب متخصص و ساير اعتبارات و كمك هاي مشمول طرح تحول نظام سلامت را براي اين بيمارستان فراهم مي نماید.

مدير شبكه بهداشت و درمان هنديجان اظهار داشت: دريافت سند نيازمند اعتباري بالغ بر 7 ميليارد ريال بود كه با مساعدت مسئولان ذيربط اين مشكل حل و سند صادر شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: دريافت پروانه بهره برداري نيز به اعتباري بالغ بر 1 ميليارد ريال نيازمند است كه با توجه به محروميت شهرستان اميدواريم شهرداري مساعدت لازم را در خصوص صدور پروانه به عمل آورد.

ناصر حاتم زاده در خصوص نيازمندي هاي حوزه درمان اين شهرستان بیان داشت: هنديجان به شدت نيازمند نيروي پرستار و پزشك متخصص است و در تلاش هستيم اين مشكل را به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان رفع نماييم.

شهرستان هنديجان با جمعيت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته و داراي 1 بيمارستان و 4 مركز بهداشت با 250 پرسنل مي باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار