كلينيك تخصصي و فوق تخصصی عدالت با 20 مطب و با اساتید برجسته و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و با تعرفه دولتی اردیبهشت ماه در زاهدان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛دکتر علی خواجه معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت:الگوی بیماری در دنیا در حال تغییر می باشد و به سمت بیماری های غیر واگیر در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت دو سالگی اش را پشت سر گذاشته،افزود:همه ما سفیر سلامت هستیم و باید آگاهی و دانش مردم را در زمینه سلامت بالا ببریم.

وی ادامه داد: با آغاز طرح تحول سلامت ساخت بلوك های زایمانی در شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آغاز شده به طوریکه به لحاظ ابنیه حدود 40 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است.

وی طرح تحول نظام سلامت را گامی ارزنده در راستای ارتقای بهداشت و درمان كشور دانست و بیان کرد: افزایش زایمان های طبیعی، كاهش پرداختی از سوی مردم و بهبود وضعیت اورژانس بیمارستانی و توسعه اورژانس بیمارستان خاتم و علی ابن ابیطالب زاهدان ،اورژانس بیمارستان خاش ،چابهار و سراوان را برخی از مزایای طرح تحول سلامت می باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.