اردبیل؛

اتمام طرح توسعه فرودگاه پارس آباد تا چهار ماه آينده

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبيل از اتمام پروژه توسعه فرودگاه پارس آباد تا 4 ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی آذرنژاد از اختصاص 3 هزارتن قير برای آسفالت باند فرودگاه پارس آباد خبر داد و گفت: پروژه توسعه اين فرودگاه تا چهار ماه آينده تكميل می شود.

وی افزود: طرح ملی بيمارستان 160تختخوابی پارس آباد با پيشرفت خوبی در حال اجراست و اعتبارات لازم برای خريد تجيهزات پزشكی و درمانی اين بيمارستان تامين شده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار اردبيل طرح ملی شبكه پاياب خداآفرين را به عنوان بزرگ ترين پروژه آبی و خاكی استان دانست و افزود: اين طرح عظيم به سرعت در دست اجراست و تا اواخر سال 96 به بهره برداری می رسد.

به گفته آذرنژاد با تكميل و بهر برداری از اين طرح 92هزار هكتار از اراضی ديم و مرتعی منطقه تبديل و به آبی و برای هزاران نفر از جويندگان كار، فرصت شغلی ايجاد خواهدشد.

وی همچنين به بازنگری و اجرای طرح جامع شهر پارس آباد و پيگيری طرح اجرای زهكش شهرهای پارس آباد – اسلام آباد و تازه كند و تعيين تكليف روستاهای انتقالی محدوده كشت و صنعت مغان، الحاق روستاهای عربلو، آغدام و اجيرلو به شهر پارس آباد و نيز تشكيل تعاونی های بهره برداران 16 قشلاق محدوده دشت فتحعلی تأكيد كرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، طرح ، توسعه ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.