قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: آستان قدس رضوی، برای حمایت از نیازمندان و مددجویان کمیته امداد، اقدام به اهدای بیش از 4 هزار سبد کالا در سطح استان نموده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، حبیب الله آسوده افزود: آستان قدس رضوی 4 هزار و 994 سبد کالا با ارزش هر سبد یک میلیون و 150 هزار ريال را به کمیته امداد اهداء کرد که خوشبختانه در اسرع وقت در بین محرومین و نیازمندان توزیع شد.
وی این اقدام خیرخواهانه آستان قدس را در راستای همکاری های گذشته آن مجموعه ارزشمند برشمرد و گفت: از 4 هزار و 994 سبد کالای توزیع شده 2 هزار مورد آن در شهرستانهای محروم و مابقی در مشهد مقدس توزیع شد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: 2 هزار سبد کالادر شهرستانهای خواف، رشتخوار، درگز، زاوه، تایباد، صالح آباد، سرخس، کلات، بجستان و باخرز توزیع شد به طوری که به هر شهرستان 200 سبد کالا اختصاص پیدا کرد.
آسوده از همراهی و همکاری های آستان قدس رضوی بویژه معاون اماکن متبرکه تقدیر و تشکر کرد و گفت: در سال گذشته 12 هزار مددجوی کمیته امداد از سطح کشور به مشهد مقدس اعزام شده وضمن برخورداری از برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده در رواقهای حرم، درپایان وپس از زیارت، از خوان رضوی نیز بهره مند می شدند که این امر با همکاری های بسیار خوب تولیت ، معاونت اماکن متبرکه و خدام آستان صورت گرفته است.
وی به برنامه های این 2 نهاد در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداد استان نیز همزمان با دهه کرامت، هفته ولایت و ماه مبارک رمضان زمینه ای را برای قریب به 12 هزار زائر مددجوی استان جهت تشرف به حرم مطهر و صرف غذای متبرک رضوی فراهم آورده است.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.