اختتامیه پنجمین دوره جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم با معرفی افراد برتر امروز در فرهنگسرای مصلی نژاد برگزار شد.

اختتامیه پنجمین دوره جشنواره دانش آموزی نوجوان سالمبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم با هدف رشد و شکوفایی قابلیت ها و ظرفیت های دانش آموزان در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی همزمان با سراسر کشور در مدارس خراسان رضوی برگزار شد.
سعید صالحی افزود: این جشنواره هر سال به منظور ترویج زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر، سوء مصرف مواد و آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان در سه محور اصلی،  پیشگیری از گرایش به دخانیات،  پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت برگزار می شود .
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم برگزار شد، افزود: دانش آموزان ابتدایی برای نخستین بار در دو رشته نقاشی و انشاء و دانش آموزان مقاطع متوسطه در 19 رشته شرکت کردند.
 رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در استان 2 هزار و 870 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد 58 اثر به عنوان اثر برتر انتخاب شده است.
صالحی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش و شورای هماهنگی مبارزه مواد با مخدر برگزار شده است، افزود: طرح نفرات برتر برای داوری مرحله کشوری به وزارت ارسال می شود.
انتهای پیام//
مهاجرزاده

برچسب ها: اختتامیه ، جشنواره ، سالم ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار