معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان گفت: ايجاد محيطي زيبا، بهبود رفتار کارکنان و استفاده از خلاقيت و نوآوری از مهمترين شاخص هاي حوزه دروني اجراي طرح مكنا مي باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر كردلو دربازديد از معاونت طرح و برنامه استان گفت: اجراي طرح مكنا در پليس، فرآيندي در برآورده ساختن نيازهاي به موقع مردمي در نيروي انتظامي است.

اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه تمركز و تلاشي كه طي سال هاي اخير براي استانداردسازي رفتار فردي و سازماني صورت گرفته گامي مهم و بلند در حرفه اي تر شدن پليس بوده است، افزود: تحقق اهداف طرح مكنا، اعتباري اجتماعي ناجا را بيش از پيش افزايش مي¬دهد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با بيان اينكه اجراي طرح مكنا، فرايندي در حل و فصل كيفي و به موقع نيازهاي مردمي در حوزه ماموريت هاي نيروي انتظامي است، گفت: كلانتري هايي كه طرح مكنا در آن اجرا مي شود بايد با تجريه و تحليل درست شاخص هاي اين طرح، خود را به حد استاندارد و مطلوب پيش بيني شده برسانند.

سرهنگ كردلو، افزود: يكسان سازي فعاليت ها و مراحل انجام كار، ايجاد محيط زيبا، آرام و دلنشين، بهبود و ارتقاي رفتار كاركنان و خلاقيت و نوآوري را از مهمترين شاخص هاي حوزه دروني اجراي طرح مكنا به شمار مي¬رود.

وي در خصوص اولويت هاي اجراي اين طرح در استان زنجان، تصريح كرد: تکريم مردم از وظايف اصلي نيروي انتظامي است و کلانتريها، پاسگاهها، پليس راهور و ... از جمله جاهايي است که مردم بيشتر به آنها مراجعه دارند که در اين راستا طرح مديريت کيفيت يا مکنا ابتدا در سطح استان در اين جا ها اجرا و در دستور کار پليس قرار گرفته است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان تسريع در ارائه خدمات و تأمين امنيت را از اهداف سازماني اعلام کرد و ياد آور شد : پليس بايد با اجراي روش هاي نوين مديريت، بهترين خدمات را به مردم ارائه نمايد.

سرهنگ كردلو در پايان بر ضرورت تجهيز كلانتري ها به اصول طرح مكنا و تهيه زير ساخت هاي اوليه اين طرح با هدف ارائه خدمات شايسته به مردم و جلب رضايت آنان تاكيد كرد و گفت: اجراي هدفمند طرح مكنا گامي موثر در تعالی رفتار فردی و سازمانی بوده و بسترساز افزايش اعتماد عمومي به نيروي انتظامی است.


انتهای پیام/ن


برچسب ها: خلاقیت ، نوآوری ، طرح ، مکنا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.